Wednesday, June 21, 2006

Zeer vers van de pers


De onbegrensde mogelijkheden van mijn nieuwe kit. Oké, je moet wel van vogeltjes houden en als je het gedicht (van eigen hand) wilt lezen, dan zul je toch ook Nederlands moeten kennen. Ik heb wat geëxperimenteerd met een nieuw soort elementen, dingen als postzegels, geborduurde lapjes en andere vormen voor tags en clips dan ik totnogtoe deed. De kits zullen weer voor een luttel bedrag te koop zijn bij http://www.digiscrappen.nl

(Eng:)There are no limits to the possibilities of these kits. Except when your not into birds or skies or (Dutch)poetry. Kits will soon be available at: http://www.digiscrappen.nl and of course for an acceptable price...

4 comments:

Julia said...

O Berna ,heb je dat mooie gedicht ook nog zelf geschreven !!!!Tjeetje. Knap hoor .Ik had nog willen vragen van wie dat gedicht was !!!

Berna Datema said...

Ja, ik ben toch ook schrijver? Ik zit ook bij een schrijversgroep. Zelfs (per ongeluk en tijdelijk) owner! Daar schrijven ze niet alleen maar kinderverhalen, maar leren ze me ook hoe ik kan dichten... Vind ik wel moeilijk hoor! Ben lang geen goed dichter, maar zo op een achtergrondje staat het wel leuk, hè?

Julia said...

Tjonge ,uw talenten zijn grenzeloos mevrouw :)

Diane Leigh Davison :: Lawgal said...

Your designs are so lovely! I wanted to let you know that I used your Sky Is The Limit freebie for a LO on my blog at: http://lawgalnet.blogspot.com

Many people have asked where it came from and I have paointe them your way!