Monday, September 18, 2006

Alles nieuw / all new - Best of Bollywood









Gisteren ben ik officieel gestart als designer bij Scrapbook-Elements. Ik vind het zo leuk te zien hoe positief mensen reageren op mijn werk! Maar voor mij moet het nu allemaal nog beginnen. Die eerste kits mogen er dan al op staan, nu komt het eropaan dat mensen mij daar ook weten te vinden. Dat is het eerste dat nieuw is. Een andere nieuwigheid, daar merk alleen ik nog maar wat van: ik heb een heel nieuwe computer. Met veel meer geheugen en hij is ook razendsnel. En dat is meteen te merken: ik heb sindsdien veel meer tijd om aan de leuke kanten van het vak te werken: het ontwerpen zelf!

Mijn nieuwe kits zijn te bekijken (en te koop) op http://store.scrapbook-elements.com/


(Eng:) Yesterday I officially started as a designer at Scrapbook-Elements. I love it to see how possitively people react on my stuff! For me though all still has to start. The first kits may have been uploaded to the store, now it is important that people know how to find me. This is the first news. Another newsfact is my bradnew pc, though others than myself will not experience that diffirence. The memory of this new pc is a lot bigger than the old one's en it's very,very fast: I now have much more time to spend on designing, instead of waiting!

My new kits are available at:
http://store.scrapbook-elements.com/

2 comments:

Julia said...

Heel veel succes gewenst Berna !!!

Berna Datema said...

Dank je!