Tuesday, March 04, 2008

Nieuw in de SBG Studio/New in my SBG Studio


Sommige producten zijn zo gewild, dat mensen me vragen of zelfs soms smeken of ik er nog meer van wil maken. Dat is vooral zo met de producten uit de 'Eye Love You' reeks, die er altijd zijn ter ondersteuning van een foto of gehele layout. Meestal gaat het om een reeks foto randjes (ik kan het niet eens echt frames noemen eigenlijk) of een maskertje dat in Photoshop(CS) te gebruiken is. Dit keer gaat het om het 'framen' van de gehele pagina. Gebruik die mooie foto nou eens écht helemaal. Vergroot hem en trek hem over de hele bladzijde. Is het frame dat ik maakte te vol? Haal een gedeelte weg of maak de opacity (dichtheid) van hele laag minder. Je zult zien dat je ineens heel andere layouts kunt maken! Verrassend. Vanaf vanavond te koop in mijn Studio @ ScrapbookGraphics. Hier.

(Eng.): Soms products are so wanted that people ask me, sometimes even beg me to make more like it. This is certainly happening with the products from the 'Eye Love You' range. This special range is to support your photo and/or total layout in the best way you could. Most of the time it's only about photo edges or smaller overlays, sometimes you can call it a frame. This time I made the overlays bigger: 12x12", so you can lay it over your total layout or enlarge your photo till it covers the whole page. You will see new possibllities in an instant by doing so! Surprisingly easy!
Available tonight in my Studio @ ScrapbookGraphics. Here.


1 comment:

Miranda Barten said...

Wat een prachtige overlay's heb je gemaakt Berna...het zijn ware kunstwerkjes! Complimenten.

groetjes,
Miranda