Wednesday, April 02, 2008

Eye Love You 5x7 vol. 3 + 4


Zoals je het nu ziet, is het eigenlijke proces geweest van ontwerpen van deze twee nieuwe kits. Eerst maakte ik vol. 4 in de veronderstelling dat ik vol. 3 allang had gemaakt. Blijk ik daar, vorig jaar ergens, wel aan begonnen te zijn, maar dit nooit te hebben afgemaakt. Dus haastte ik mij de nummer 3 vlak na de nummer 4 te doen. Ach, altijd leuk, zo'n photo overlay voor je foto's toch?

Tijdelijk kosten deze 5x7"-kitjes geen $2,50, maar $1,50 per stuk. Haast je, want deze aanbieding geldt alleen tot en met 6 april 2008!

(Eng.): These two new photo overlays are made in this order. I didn't realize vol. 3 wasn't in the shop yet, so I had to design it before I could sell vol. 4. Never mind, now I have 2 new products in the Eye Love You range. As you can see they're both very different. Number 3 also has 2 separated labels. Always nice.

The price per kit is temporary (until April 6th) $1,50 (normal price: $2,50), so hurry up and save lots of money!

No comments: