Monday, July 07, 2008

Framed!

Ik heb me weer eens lekker ouderwets kunnen uitleven. Wat is het toch heerlijk om designer te zijn. Alleen gun ik me nauwelijks tijd voor vakantie, maar ja, ik ben ook al heel wat weggeweest dit jaar. Affijn, nieuwe kit. Met gebruikmaking van veel KitschGardenUnlimited producten en een aantal andere zaken, heb ik deze vier frames met nieuwe achtergronden (12x12") gemaakt. Het pakket 'Framed!" zal vanaf vanavond (Nederlandse tijd) in mijn Studio Berna @ ScrapbookGraphics te koop zijn voor een speciale introductieprijs van $2,50 (tot a.s. vrijdag). Link volgt.

(Eng.): Darn, I had so much fun making this new frame package for the KitschGardenUnlimited collection! It's so good to be a digital scrapbook designer, LOL! Okay, this one is for sale @ SBG @ my Studio Berna. Special Introduction price: $2.50 (thru next friday-11th). Tonight (GT+1) at my Studio Berna @ ScrapbookGraphics. Link will follow.







No comments: