Monday, March 30, 2009

Dag March Lucky Bag/ Goodbye to the March Lucky Bag

Ik heb nieuwe contactlenzen. Ze zijn veel sterker dan de vorige en plotseling kan ik opeens dingen die heel ver zijn veel beter lezen! Geweldig! Alleen... nu heb ik toch dat leesbrilletje nodig. Zucht. Affijn, ik heb gemerkt dat ik met CTRL+ de dingen in ieder geval naar me toe kan halen. Bij echte boeken en de krant mis ik toch wel dat toetsenbord nu. Ik denk dat ik vanmiddag maar eens naar de Hema ga. Voor een goede leesfiets.

De Lucky Bag van maart was een grandioos succes! Over een paar maanden doe ik er weer eentje. Want er gaat teveel tijd in zitten om er elke maand eentje te maken. Maar goed, ik zou nog vertellen waarmee ik bezig was. Tipje van de sluier: tuin en tuin. Nou, dat zijn zelfs 2 tipjes, haha!

Hieronder nog even de afzonderlijke kits en pakketten die in de Lucky Bag zaten. Alles natuurlijk te koop bij Studio Berna. Volgende kit volgt.

(Eng.): Now that I wear new contact lenses I finally see everything. Uhhh, meaning... everything outside and far away. But... for the first time I really need to have reading glasses, Yikes! I love the CTRL+ option on the pc, but it's frustrating that I cannot find that option when I want to read a real book or newspapers!

Lucky Bag March is not for sale anymore. The items however will stay in my Studio (Berna, LOL) but seperately. You can find them hereunder. For more info you can of course visit my Studio

No comments: