Saturday, July 01, 2006

From Holland with Love


De Holland Kit is mijn eerste kit voor 2Bscrapped.com. Het was wel een beetje wennen. Er waren een hele hoop nieuwe dingetjes die ik moest leren. Andere programma's, andere manier van uploaden. Maar: vanaf nu in de shop bij www.2bscrapped.com .

(Eng:)The Holland Kit. I'm very proud to present my first 'Real American Kit' (LOL) It's all Dutch as you see. This souvenir kit is in two parts. One with the elements (plus bonus) and one with the papers. Have a look at the shop of: www.2bscrapped.com .

2 comments:

Saskia said...

Deze vind ik dus echt ónwijs mooi! Ik liep zelf al heel lang met een dergelijk idee rond, maar wist niet hoe het uit te voeren (er zijn nog zoveel nieuwe technieken te leren voor mij!), en een paar dagen geleden vond ik dus ineens dit setje van jou. Ik sta versteld!

Berna Datema said...

Dank je Saskia!