Tuesday, November 07, 2006

In de store van SBE/ In the SBE store next Sunday



Ik kan meestal nauwelijks wachten totdat een bepaalde kit van me in de shop ligt, maar komende zondag, 12 november, ben ik wel erg zenuwachtig. Niet alleen komt dan mijn Kerstkit 'Christmas Promise' uit, maar ook deze 'Tribute to Gaudí'. Gaudí heeft mij altijd geïnspireerd en ik ben ontzettend trots dat ik jullie deze kits nu mag laten zien. Ze zijn vanaf as. zondag te koop bij www.scrapbook-elements.com. De elementen en achtergronden zijn ook als pageset te koop.

(Eng:) Every time a new kit of me is going to be released in a shop, I can hardly wait, but this time (Sunday the 12 November), I am extra nervous. Not only my Christmas kit 'Christmas Promise' will come out then, but also this 'Tribute to Gaudí'. Gaudí have always been a big inspiration to me and I'm very proud that I can show you all this new kit. Available next Sunday at the store of www.scrapbook-elements.com. Elements and backgrounds are also available toghether as a pageset.

No comments: