Tuesday, December 05, 2006

De 'I Lov You'kits zijn nu te koop/I Love You kits now for sale!

Ik heb altijd een goed gevoel als het zover is dat een kit die ik gemaakt heb goed en wel in de shop is! Hoewel ik er met heel veel plezier aan heb gewerkt, ben ik blij dat de klus nu geklaard is, want er kwam heel veel bij kijken. Niet alleen moet je zo'n kit tot in de puntjes verzorgen, alles checken en nog eens checken, alle bestanden bij elkaar zetten en previews, contactsheets (kleine plaatjes van de files die in de kit zitten) en close-ups erbij maken (er gaat ook nog veel tijd zitten in het maken daarvan), maar dan moet alles nog tot zipfiles gemaakt worden, er moet een zng. 'Terms Of Use' bij alle producten komen en er moet dan ook nog een productomschrijving bij komen, waarin van alles over de kit staat. Die dingen, die na het maken van de kit allemaal moeten gebeuren, die mogen van mij allemaal achterwege blijven.

Vandaar dat ik soms snel daarna weer wil overgaan tot het echte werk: het maken van de volgende kit. Vandaar dat ik nu eens vergeten ben om dit te publiceren...

(Eng:) It's always a good feeling when a kit is all finished and is for sale in the shop! Especially when you think about everything that I still have to do before I can show it and put it for sale. Making previews, closeups and zipping it all to uload, are parts that consume lots of time. Then the description have to be made and my TOU must be added. So when everything is finished, I really look forward to make another kit! That's why I simply forgot to put this draft to the blog....







The Alphabet
The Papers
The Elements
The Frames
The texts
The Pageset

No comments: