Thursday, June 28, 2007

Winnende kit in de ideeënwedstrijd / Winning kit of the idea contest: The Rough Pack

Ik ben er altijd dol op als Amy Musgrave weer een advertentie voor me heeft gemaakt. Amy hij is weer gaaf!

(Eng.): I always love it when Amy Musgrave had another ad from one of my kits ready. Here it is! Amy, it's wonderful!





Eindelijk! Daar is ie dan... het winnende idee bij de ideeënwedstrijd (gewonnen door Marijke Bijma) is klaar en in mijn Studio bij SBG!
Ik heb het thema uitgewerkt in 4 verschillende kits, hieronder afgebeeld. Winnares Marijke krijgt alle vier de delen gratis. Voor alle anderen: De kits kun je hier kopen.

(Eng.): Finally! It's finished... the winning idea in the idea context (won by Marijke Bijma) you can find it at my Studio at SBG! I worked out the camping/outdoors theme in 4 different packs as you can see hereunder. Contest winner Marijke gets all 4 packs for free. For all other people: you can purchase the kits here.




2 comments:

Anonymous said...

ze zijn geweldig geworden!!!!!!!!!!! Berna heel erg bedankt voor deze prachtige kits, ik ben een enorme bofferd. Deze zullen voor iedereen heel goed van pas komen voor de komende vakantiefoto's! Marijke Bijma

Anonymous said...

This kit is fabulous!! You do such amazing work!!! Next paycheck, I hope to get this and your cat lovers pack!! Oh...I need your beach pack too...ok...I actually need everything I don't have!! LOL!!!

Debra