Tuesday, May 22, 2007

Blue Lagoon Beach Club

Ik moet toegeven: ik ben er dit jaar nog bijna niet geweest. En ik ben er nog wel zo dol op, dat strand. Vooral als je het rulle met je blote voeten tussen je tenen door voelt lopen. Of als je een krab hebt gevangen, zodat je hem met de kinderen van heel dichtbij kunt bestuderen. Natuurlijk zetten we hem naderhand weer voorzichtig in het water. En wat dacht je van al die prachtige schelpen. Meestal is mijn rug op het strand veel eerder bruin dan mijn voorkant, maar ja, wat wil je... er valt ook vaak zoveel te zien, zo vlak voor je voeten...
De Blue Lagoon Beach Club is nu verkrijgbaar in mijn studio bij SBG. HIER

(Eng.): I have to admit: I havne't been often there this year. But boy, do I love that beach! Especially when you feel the soft and warm sand between your toes. Or when you can catch a crab so that you can show it to you kids. Of course we put him back in the sea after the study. And what about all these gorgeous shells? My back browns quicker than my front. That's obvious: there is so much to see right under your feet...
The Blue Lagoon Beach Club collection is now availabla at my studio at SBG. HERE




No comments: