Monday, June 02, 2008

Nieuwe dingen/new things

Ik zie dat ik de laatste tijd wel ERG vergeetachtig ben, zeg! Heb ik een heel leuke KitschGardenUnlimited kit gemaakt genaamd 'Taped!', vergeet ik hem hier alweer te presenteren. Het zal de tijdgebrek zijn. Nou, bij deze alsnog de 'Taped!' en eerst ook maar even de nieuwste, een heus Basic Grey album in KitschGardenUnlimited stijl. Ik vond dit erg leuk om te ontwerpen, beide, dus van deze dingen zal zeker nog meer volgen...
De 'Taped!' is nu al, en de KitschGardenUnlimited Bracket album is over een paar uurtjes te koop bij mijn Studio @ SBG HIER

(Eng.): Lately I forget so much, you won't believe it! I mad this kit 'Taped!' (KitschGardenUnlimited) more than a week ago and I totally forgot to mentione it here. So here it is together with my newest product (also KitschGardenUnlimited): a real Basic Grey Bracket album! The last one will be for sale in a few hours, the first already IS. Both available in my Studio @ SBG: HERE

No comments: