Monday, September 08, 2008

Als je zo lang al - dag in dag uit - dingen ontwerpt en het leven in beelden, liefst beeldje voor beeldje bekijkt, dan krijg je een enorme knauw wanneer dat plotseling, door de gebrek aan medium waarop/waarmee ontworpen kan worden, totaal wegvalt. Nou kijk ik sowieso niet vlug ergens van op, maar ik betrapte mijzelf vanmorgen op het strijken van sokken en washandjes! SCHANDALIG! Ga terug naar af, ga niet door start, u ontvangt geen €2000,=! Vandaar dat ik mezelf nu heb gedwongen andere manieren te vinden om met het scrapbooken in deze hachelijke situatie door te gaan. Al kan ik op de pc van manlief Harry nog geen knoop ontwerpen door gebrek aan ruimte en creatieve mogelijkheden. Natuurlijk, als straks mijn pc weer gerepareerd is, zal ik weer voldoende tijd nodig hebben om alles opnieuw te installeren. En dan heb ik het nog niet eens gehad over de tijd om mijn nieuwe spulletjes, die al meer dan een week op de wachtlijst staan om door mij in de Studio van SBG te zetten. Bovendien heb ik Miranda van DSD toegezegd dat ze van mij nog een collectie toegestuurd krijgt. Het is een 'gouwe ouwe', getiteld 'Tribute to Gaudì' , die ik heb omgetoverd tot een hedendaagse, veel leuker geworden kit, en waar ik nog slechte een dag of wat werk aan zal hebben. Dat is in ieder geval wat om naar uit te kijken. Ik zal nu eens even gaan kijken of ik via mijn Photobucket al wat tipjes van de diverse sluiers kan oplichten... Moment... Zucht... nee, dat kan ook al niet. het houdt de mogelijkheden wel erg beperkt voor wat betreft ik zonet nog van plan was. Maar ach, we komen er wel overheen.
Ik mis mijn kleine vieze zwarte Acertje wel hoor, bah! Affijn, ik ga eens kijken of ik nog wat andere leuke maatregeltjes kan treffen in de tussentijd... je weet maar nooit!

2 comments:

Aukje said...

Niet leuk, maar wel leuk zoals je het er neergezet hebt.

Unknown said...

Berna, is het stuk zijn van je pc de reden dat je je opnieuw hebt aangemeld bij digitaalscrappen.nl en digitalscrapping.eu? Ik zag nl 2 nieuwe aanmeldingen van jou en ik begreep het al niet. Was even bang voor een "impersonator" ofzo. Had je erover gemaild maar de mail kwam onbestelbaar terug. Dus daarom vraag ik het zo maar even :)