Monday, September 22, 2008

Nieuwe slideshows/ New slide shows

Misschien heb ik nog steeds niet helemaal mijn draai gevonden. Immers, ik heb nog steeds de leen pc en dat is niet zo optimaal. Ook merk ik nog steeds dat ik dingen kwijt ben waarvan ik niet eens meer wist dat ik ze had. Zoals een heleboel dingen die met flickr en slideshows te maken hebben en een paar abonnementen waarvan ik nu helemaal geen gebruik meer van kan maken terwijl ik er wel voor betaald heb.

Maar de verandering heeft ook goede dingen met zich meegebracht: ik ben begonnen met het maken van een inventarisatielijst en ga alle kits die ik heb beter categoriseren en dan in slideshows verwerken. Wel een werkje, maar je hoeft dan lang niet zo lang meer te zitten tijdens 1 show. Ze krijgen allemaal hun eigen titel en genre, zodat hetgeen je zoekt makkelijker en vooral kan worden gevonden.

1 comment:

Aukje said...

Maar je bent al wel weer een beetje terug :)