Friday, September 05, 2008

PC stuk/ PC broken

Ik had een heleboel willen doen deze week: een stuk of wat paper packs, een elementenkit en een leuk bijpassend album. Helaas, het zal allemaal even moeten wachten: mijn pc schee er begin deze week mee uit. Jammer. Er zal wel het een en ander verdwenen zijn. Bepaalde voor-instellingen van Photoshop bijvoorbeeld. En adresjes en passwords zal ik wel weer opnieuw op moeten zoeken. Ik ben er niet blij mee, maar gelukkig heb ik vanochtend te horen gekregen dat mijn EHD niet beschadigd is. En dat maakt het toch een heel stuk minder erg. Al maak je nog zoveel backups en staan er nog zoveel dingen op CD roms en tegenwoordig ook op USB stick, ik weet zeker dat niet van alles een backup is gemaakt: ik was alweer aan een volgende collectie begonnen en de ideeën daarvoor vond ik zo leuk, dat ik het zonde zou vinden als dat verloren was gegaan. Affijn, ik denk dat het volgende week allemaal wel verholpen zal zijn. We blijven optimistisch, al verveel ik me rot, haha!

(Eng.): I planned to do a lot of things this week: a few paper packs, an elements kit and a nice additional album as well. But... unfortunately it'll have to wait: my pc is down and I have to wait till next week I think before it's been repaired (if that's possible). Things will be removed, destroyed or simply gone after I return. I can imagine I have to redo all the presettings I made in Photoshop. I lost the last days of my free trial Adobe Illustrator (and I still had so much in mind to do this week with it). Addresses will be gone and links and passwords have to be searched for again. But... I know since this morning that everything I had on my EHD is still there YAY! So I'm positive. I'm seeing this as an unplanned vacation and I have finally time to clean the house thoroughly (wasn't it last year, LOL!)
So: you will see me back soon, promise. Untill then: make beautiful layouts everybody and have fun!

No comments: